söndag 15 november 2009

Ny tatuering och familjemys.


Stina och Nathalie(min syster) på BB.

Pratade med mamma i mobilen nyss. Vi bestämde att hon ska tatuera mig på Fredag.
Denna gången blir det Qui dormit non peccat, från skulderblad till skulderblad. Så ganska stort men de kommer bli äckligt snyggt enligt min åsikt.

Qui dormit non peccat -- "Den som sover syndar icke"
De blir min 5:e tatuering.
Har ett litet litet hjärta på höger hand.
"It´s all about US" på högra underarmen. (Nej, de syftar inte på låten med TATU!)
Ovanför den har jag en körsbärsblomma.
Sen har jag Innocent Rosies skivomslag på högra överamen.

Sitter hemma hos min syster i Långås, hennes dotter är lite smågrinig men så är det väl när man är 5 veckor och förkyld. Vi kollar iallafall på Heartbreak Hotel som just nu går på TV4.


Imorgon ska jag jobba sen ska jag hem till min andra syster Hanna och mysa med hennes 7 veckor gamla son Alvin. Ska även se om jag fått nått som jag beställt på internet. typ lite av kläderna?
Fick en väska, två tunikor och en klänning i Torsdags. Klänningen såg hemsk ut på mig så min syster fick den.

Inga kommentarer: