onsdag 18 november 2009

Spöregn och så vidare.

Usch, vilket jävla väder det är idag. Spöregn typ. Jag som ska till socialen på möte efter jobbet och måste gå dit(de är en bit att gå). Sen tänkte jag handlat mat och gått til ÖoB och köpt typ disktrasor.
Efter de bär det hem till min syster Hanna igen.

På fredag blir det tatuering.
På lördag då ska jag och min vän martina tillsammans med Semias(fd ungdomsledare i pingskyrkan, varberg) åka till västra frölunda i Göteborg. Semias åker runt i landet och pratar om LPung och SPIK två föreningar som jobbar tillsammans med att få ungdomar att leva ett nyktert och drogfritt liv. Jag är med i SPIK.

Ska hämta ut min Dolce & Gabbana parfym idag :)

2 kommentarer:

knasgravid sa...

jag vill m ha den...fubbigt ju

CherryTop sa...

Jag vet :) Jag har på mig den idag, helt underbar!